In de groep gegooid Blinde vlekken en ondemocratische trekken Thema Emancipatie in montessorionderwijs Montessori for life ‘Blokken zijn niet automatisch voor de onderbouw’ Thema‘Leren en delegeren via de Kinderraad’ MariaMaria In de groep gegooid‘Een duidelijker afbakening tussen pedagogische tijd en vrije tijd’ In de groep gegooid‘Kinderen moeten de ruimte krijgen om na te denken over digitale technologie’ Montessori for life‘De schakel tussen montessori en Joods Amsterdam was idealisme’ ThemaKinderperspectief en -beleving beter bewaken! Thema‘Muziek kaapt hersengebieden’ ThemaMontessoriaanse muziekles: durven, doen en dromen ThemaDe bellen luiden de muziek in In de groep gegooid Wettelijk verankerd hoorrecht voorbij Leerlingenraad Column Schoolprofessionals meenemen in onderzoek naar mentale problemen Montessori-moment Verwevenheid geschiedenis, filosofie en pedagogiek Column Pedagogische reflectie op de niet-gehoorde stem Column 5 vragen aan… Mads Thema Gelijkwaardigheid als grondhouding Bekijk alle artikelen